Se incarca...

Politica de Schimb/Returnare


Schimbul/Returnarea produselor


Pentru că ne dorim ca dumneavoastră să fiți pe deplin mulțumită de produsele comandate și ca să purtați numai ceea ce vi se potrivește, atât ca mărime, cât și ca stil, returnarea produselor este mai simpla decat credeai! 


Magazinul nostru oferă o perioadă de garantie de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.
Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării. 
                            Vă mulțumim!

Nu în ultimul rând, vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:


Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.TocMania.ro



Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).



1. Schimbul produselor

Schimbul produselor


Pasii de urmat pentru schimbul unui produs sunt:

1.  Va rugam sa plasati o noua comanda pe site, iar in campul "Sumar comanda" sa specificati ce produs/marime doriti sa schimbati  din comanda anterioara. Puteti sa faceti schimb cu orice alt produs sau orice alta marime.

2.  Dupa ce inregistrati comanda la schimb pe site, vom trimite un curier cu produsul pe care il doriti . Schimbul de produse se face pe loc, in prezenta curierului cand va sosi cu noul produs. Va rugam sa ambalati produsele intr-o folie/punga/hartie astfel incat cutia produsului sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Livrarea  coletului la schimb se va face in 1-3 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii la schimb. 

3. Costurile de transport vor fi suportate de catre client, in valoare de 20 lei, exceptie facand cazurile in care nu ati primit ce ati comandat sau produsul prezinta defecte de fabricatie.  In acest caz, costurile de schimb sunt suportate de catre Tocmania.ro.


2. Returnarea produselor

 Returnarea produselor

Pasii de urmat pentru retunarea unui produs sunt:


1. Trimiteti un email la adresa retur@tocmania.ro pentru a anunta returul. 

Acest email trebuie sa contina :

 - numele si prenumele  din comanda 

-  adresa de ridicare a coletului si un numar de contact 

- produsul/produsele pe care doriti sa le returnati

- un cont bancar in care se vor restitui banii (24 caractere)

Veti primi un raspuns la emailul de retur din partea noastra in termen de 3 zile lucratoare.

Dupa ce primiti raspuns la email-ul trimis ambalati produsele pe care doriti sa le returnati intr-o folie/punga/hartie  protectoare, astfel incat nici produsul, nici ambalajul sa nu fie deteriorat pe timpul transportului.

Vom trimite un curier pentru a ridica coletul de la dvs in 1-3 zile lucratoare dupa ce ati primit confirmarea inregistrarii returului. 

In momentul ridicarii coletului de catre agentul firmei de curierat GLS,  costul de deplasare pana la client (dus-intors), va fi suportat de catre noi, urmand apoi a se scadea din suma produsului returnat.

Costul pentru returul unui colet este 25 lei. 

Plata returului se face în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc.

*** Pentru a beneficia de drepturile de returnare, va recomandam sa returnati produsul in starea in care l-ati primit: in ambalajul original (cutie sau punga) si sa ambalati coletul corespunzator (folie/punga/hartie protectoare), inainte de a fi predat curierului.

***De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare este recomandat sa nu returnati produsele deja folosite sau deteriorate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata altor taxe suplimentare.


GARANȚIA

Pentru produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere.

Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere.

Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei TOCMANIA.RO la adresa contact@tocmania.ro sau la numarul de telefon 0746.247.768, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.


Modalități de asigurare a garanției: 
• Înlocuirea produsului 
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
• Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile calendaristice

Clientii beneficiaza de garantie in urma acceptarii conditiilor din site.